Meer over Mobile Field Service ...
Nadat u bent aangelogd op de MFS-applicatie krijgt u direct uw persoonlijke agenda te zien voor de komende dagen (de horizon is een instelling in de constanten). Prodin presenteert alle agenda-items die betrekking hebben op service-orders. De oorsprong van de service-orders moet een servicemelding, servicecontract of verkooporder zijn. Indien een service-order over meerdere dagen is gepland (bv. voor meerdaags onderhoud) dan presenteert Prodin alle individuele agenda-items (= dagen) in uw persoonlijke agenda.
In de agenda presenteert Prodin de onderstaande gegevens. Door te dubbelklikken op een service-order presenteert Prodin gedetailleerde bezoekinformatie voor de betreffende service-order.
Kolom |
Toelichting |
Datum |
De geplande datum en starttijd. |
Start |
|
Srt |
De oorsprong van de service-order:
|
Omschrijving |
De omschrijving van de service-order |
Installatie-adres |
Het installatie-adres waar u naar toe moet. |
Status |
De status van de service-order: |
Button |
Toelichting |
Update |
Met deze button communiceert u met het Prodin backend en update uw persoonlijke agenda met de meest recente gegevens. Bij het opvragen van uw persoonlijke agenda ververst Prodin automatisch de gegevens. Uiteraard geldt voor beide dat er verbinding met de Prodin server moet zijn. |
Nieuw |
Met deze button maakt u een nieuwe service-order aan. Dit is speciaal bedoeld voor monteurs die bijvoorbeeld een avonddienst draaien en eventuele storingen direct gemeld krijgen (zonder dat in Prodin een servicemelding is geregistreerd). Meer ... |
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved